تبریک-صندلیییییییییییییییییییییییی داغغغغغ
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, توسط sara

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییک

فردا و پس فردا تمامیییییییییییییییییییییییی

مدارسسسسسسسسسسسسسسسس

تعطیللللللللللللللللللللللللل هست....

 

هاهاهاهاها فردا امتحان زبان-مطالعات-عربی

داشتیم...هه هه هه هه این معلمه زبانه چقدر

الان اتیش میگیره...

خوب این پست به خیر از تبریک برای سوال

کردن هم هست...

هر چی میخواین از من بددونین بپرسین.....

(حداقل یه سوال بپرسین ضایع نشم)



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت19:05---13 آذر 1391
ما امتحان نیم ترم عربی داشتیم وای که چقدر

جیغ زدم

حالا سوالا





1.چند سالته

2. کدوم مدرسه میری؟

3.اخه چرا انقدر شری تو

4.متولد چند سالی؟؟

5.نهار چی خوردی؟؟

6.چرا من انقدر سوال بی خود میپرسم؟؟؟


پاسخ:ااااااااااااااا مگه نیم ترمتون تموم نشده بود....هاهاها خوبه حنجرت پاره نشده... 1-14سالمه 2-خاورمنش-ولنجک 3-من به این مظلومی...(هه هه گرگ در لباس بره) 4- متولد9/5/1377 5-والا یادم نمیاد..هر چی بود فک کنم گوشت داشت... 6-کی گفته...... راستی شماره رو تو خصوصی نوشتم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: