anti boy-part20
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط sara

سوار هواپیما شدیم و با کمک مهماندار صندلی هامونو پیدا کردیم

و سرجاهامون نشستیم....

رن:هه دستشون درد نکنه حداقل فرست کلاس برامون میگرفتن...

سارا:هاهاها چه تصوری داشت...اخییییی رویات خراب شد....

رن:رویای زیبای من با اسب و پرنسس بود....

سارا:نچ نچ نچ.....همون بهتر که خراب شد....

رن:هههههههههههههوف گرممه...

سارا:الان اگه کلاهتو دربیاری همه میشناسنت....و این خیلی بد

میشه اگه ما دوتارو با هم ببینن......

رن:ااااااااااااا چقدر مشهور بودن بده...میگما شماها هنوز مشهور

نشدین...راه برگشت هم داریم...به عنوان بزرگترت  نصیحتت

میکنم بیخیال شو....

سارا:هه هه نوخوام...بیگی بخوام من خوابم میاد...

رن:اااااااااااا میخوای سرتو بزاری رو شونمو بخوابی....

سارا:نننننننننننننه......

رن:هه داشتم شوخی میکردم...فک کن منو این جلف بازیا...

سارا:هه اگه یه بار دیگه از این شوخیای جلف خواستی بکنی

بلایی سرت میارم که دیگه موهات درنیاد.....و چشمامو بستم..

(دوستان من حساب کردم با هوا پیما تا جوجو 3 ساعت راهه)

(هه هه از مسافت شیراز تا تهران حساب کردم)

نیم ساعت بود که چشمامو بسته بودم ولی هنوز خوابم نبرده

بود و رن هم کنار من هی وول میخورد...دلم میخواست تک تک

موهاشو بکنم..

چشمامو که باز کردم دیدم داره از صندلی جلویی یکی رو دید

میزنه سرمو اروم بردم کنار صورتش که دیدم زوج صندلی جلوییمون

یکم منحرفن و دارن یه کارایی میکنن...

سارا:نچ نچ نچ اخه چرا این ادمای منحرف میان تو یه جای

عمومی کاراشونو انجام میدن...اخه جا قهطی بود..خو میرفتن

توالت... و دوباره به صندلیم تکیه دادم....رن داشت با چشمای

گرد شدش نگام میکرد...

سارا:تو هم چشماتو درویش کن...یعنی چی یه بچی تو کار

بزرگترا دخالت میکنه...

رن:هه هه تو بیدار بودی؟!

سارا:پ ن پ خواب بودم....

5دقیقه بعد:

هنوز کارشون ادامه داشت...و از اونجایی هم که ما دوتا منحرف

بودیم وممکن بود فیلم بگیریم و تو بعضی از سایتا بزاریم...از جام

بلند شدم و رفتم کنار صندلیشون ایستادم و با دست اروم به

بازویه دخترک زدم....

دخترک یه دفعه از جاش پرید و به طرفم برگشت..هه خندم

گرفته رژ قرمزش دور لبش پخش شده بود و اثارش رو لب پسر

هم جامونده بود...

صدامو صاف کردم و گفتم:ببخشید میشه این کاراتونو ببرید تو

توالت انجام بدین....فکر نکنم اینجا جاش باشه....اها راستی

رژتون(و به دور لبش اشاره کردم)پخش شده....بهتره دهنه

دوست پس..رتون هم پاک کنید....

دختر:تو از کجا میدونی دوستپ..س...رمه(و یه نیشخند زد)شاید

شوهرم یااااااااااااا نامزدم باشه.....

سارا:من که حلقه ای دستتون نمیبینم.....وبه صندلیم برگشتم..

و با رن ریز ریز خندیدیم.......

رن:هه باید ازشون فیلم میگرفتیم میزاشتیم تو سایت تا  دیگه هر

جا از این کارا نکنن

سارا:هاهاها کی گفته نگرفتیم....و موبایلمو اوردم بالا....(هی

منحرفه بدبخت...من اینجوری نیستم تو این یه مورد با هم فرق

داریم)

رن:نچ نچ نچ منحرف...

سارا:درد خوبه حالا خودشم داشت میگفتا...

رن:خو حالا باش چیکا میکنی(خو پاکش میکنه...نه میتونه

ازشون باج بگیره..هاهاهاها)

سارا:به تو چه.... هنوز این کارا برا تو زوده...تو کار بزرگترا دخالت

نکن...

رن:توهم زدیا!!!!!حالا خوبه من2سال بزرگترم....

سارا:از نظر عقلی من بزرگترم...هوهوهوهو...

پی اس پیمو از تو کیفم دراوردم و شروع کردم به بازی.....

رن: به منم بده...منم حوصلم سر رفته....

سارا:مگه خودت نداری؟؟؟

رن:شارژش تموم شده......

سارا:تو گلسی نتتو میدی من بازی میکنم منم پی اس پیمو میدم

رن:عمرا...

سارا:خود دانی...

10 دقیقه بعد:

رن:ااااااه خوب بیا...فقط نری تو تنظیماتشا....

نیشم تا بنا گوشم باز شد و موبایلشو ازش گرفتمو پی اس پیمو

بهش دادم....اول یکم بازی کردم بعد رفتم توعکساش....

سارا:اوهو خودشیفته.....

رن:خوب پس میخوای از چی عکس بگیرم از دخترا...

سارا:هه هه هه......میگما موهای بلند بنفش بت نمیاد...

رن:میدونم...اونجا مجبور شدم....

بالاخره3ساعت تموم شد و ما به جیجو رسیدیم....


نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت15:25---12 آذر 1391
واقعا میگیم یکی رو دوست داریم فردایکی دیگه رو میبینیم میگیم از همه بهتره ههههه باشه اگه رفتم میندازمت توچمدون میبرمت واقعا نصف نظرمنو خورد ههههههپاسخ:باورت نمیشه خوده من اول کیم هیون جونگ رو میدوستیدم...بعد دونگهو...بعد زلو...بعد رن...خدا میدونه نفر بعدی کیه!! هه هه ممنون اونی........فقط چمدونت بزرگ باشه جام راحت باشه...هی هی هی

شیدا
ساعت22:58---10 آذر 1391
ههههه میخوای بکنیش توگونی بیاریشپاسخ:هه هه هاها نمدونم باید ببینم تو کدومش جا میشه.....اااااااااااااااااا چه زحمتی ..وظیفه اس.... اااااااااااا اگه رفتی
منم بنداز تو چمدونت ببر...هه هه...کیسوپ رو هم ما میدوستیم...خیلی ناز بیدش...ولی دونگهو که دیگه پخ پخ
رن رو بیشتر میدوستیم....میگما کلا این کره ای ها همشون نازن..ادم نمیدونه کدومو انتخاب کنه.....

پاسخ:من نمیدونم چرا این لوکس بلاگ بقیه نظرات رو بعد از پاسخ میخوره!!!!!!


شیدا
ساعت16:08---10 آذر 1391
من نه فیس بوک ندارم وازهمه مهمتر فیس بوک بسته است قبول رن بفرست بیاد گلکسی مال تو هههههه قسمت بعد رو زود بذار دیگهپاسخ:هه هه هه اول گلگسی رو بده تابرم کره رن رو بدزدم و قاچاقی بیارمش تحویل تو بدم...

شیدا
ساعت0:50---10 آذر 1391
یعنی گلکسی رو بیشتر از رن دوست داری ههههه من داداشم داره ولی ازش استفاده نمی کنه دست خودمه ههههه خیلی بزرگه تو جیبش نمیرهپاسخ:اری اری·····شیدآ جونم عجب داداش خوبی گلکسیشو داده بهتو هه هه حالا تو هم بده به من منم رن رو بهت میدم········راستی شیدا فیس بوک داری.،؟

شیدا
ساعت23:55---9 آذر 1391
چه خوب تیری هازیادن هههه اون تیکه بوسو حال کردم همیشه از این کارابکن اخ جون گلکسی نوت دوست داری
پاسخ:اری اری زیادن سالگرد عروسی مامانم هم25 تیره.....اییییییییییی خیلی میدوستم بیشتر از رن


شیدا
ساعت23:41---9 آذر 1391
وایییی نگو ناراحت میشم ضایع نشدید ممنون که پیشاپیش تبریک گفتید باشه کیک برایه شیش تیر ههههههه من برم داستانو بخونم ههههپاسخ:هه هه خواهش....زود برو بخون....منتظرم ببینم چطور بوده..

mina
ساعت20:13---9 آذر 1391
خواهرم ششمه
پاسخ:hehehhehe ye sal bozorgtare vali ba pesar dayiim sheshome


mina
ساعت18:55---9 آذر 1391
راستی تو فیس بوک هستی یا نه؟؟


پاسخ:اره هستم sara bamiri... عکسم یه جنازه هست... هه هه


mina
ساعت18:54---9 آذر 1391
خواهر منم 13 مرداد
پاسخ:هه هه چقدر مردادی... خواهرت چند سالشه؟ داداش من پنجمه دبستانه...


mina
ساعت17:41---9 آذر 1391
بسیار عالی

تو خانوادی ما داییم 20 من 21 عموم 22 تیر همیشه تولدمو یه روز زودتر میگیرن با داییم (بعضی وقتام همون روز میگیرن)پاسخ:هه هه تو خانواده ما من خودم 9مرداد پسرخالم2مرداد زن عموم1مرداد دوستم الهام11مرداد اون یکیش 10 مرداد دوست مامانم با دوست خودم5مرداد خاله ناتنیم31مرداد سالگرد عروسی پسرخالم2مرداد....ههه خیلی زیاده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: