جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, توسط sara

دووووووووووووووووووونگهو

 

ای کچل شیییییییییییییییییییییییییی...

 

اخه اون چه کاری بود که کردی؟؟؟؟؟تو ملاعام سولی رو میبوسی؟

 

حقته بیام کره کمپانی رو رو سرت خراب کنم...

 

اااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا....

 

هوو های گرامی اصلا نگران نباشید این بچه خودش خود به خود

 

درست میشه....چند روز دیگه سولی رو هم مثله سوزی ناکار

 

میکنه....

 

رزی جونم شاد باش این دونگی رو هم بیخی خودم برات یه کیس

 

بهتره پیدا میکنم....مینا جونم تو هم یه موقع سنکوب نکنیا!!!!!!!

 

دوستان ریلکس مث خودم...موهاتون سفید میشه...پوستاتون

چروک میشه اون وقت کیس دیگه گیرتون نمیاد

 

هه هه هه خوشا به حال خودم که زلو جونم پاکه پاکه....

 

هرکی فکر زلو به ذهنش خطور کرد بهتره بندازش بیرون وگرنه با

من درمیوفته خودم با تانک از روش رد میشم...(خشم اژدهام قلمبید)



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت22:02---22 آبان 1391
هي سارا جونم هر وقت بهش فكر ميكنم ميخوام بميرم هي خواستم بزارم پاي بچه گيش ولي نشد همش گريه ميكنم من كه اينطوريم ببين رزي چي ميكشهپاسخ:وووووووووووووووووووووووووووووا مینایی غصه نخور بیخی.... معروفن دیگه هر کاری میخوان میکنن...هیییییییییییییی روزگار...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: