عرض تصلیت
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, توسط sara

اهه اهه اهه اهه اهه

تللللللللللللللللللللللللللللللللف شدم

 

از دست رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم....

 

مخم سوتید از بس درس خوندم...

 

هه هه هه امروز دارم تو چشم معلمه نیگا میکنم و تقلب میکنم...

 

دوستان براتون ارزو موفقیت و نمره های خوب رو دارم



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت22:03---22 آبان 1391
واي حالا همونم ازم گرفته كاملا تحريمم ديگه حالا حالا نمي تونم داستان بزارم
پاسخ:اااااااااااااااااااااااااااااااااااا من باید یه صحبت جدی با مامانت بکنم....نمره 18 شده که شده اشکال نداره فدا سرت اصلا این معلما با این نمره هاشون مشکله بزرگی در زندگیه ما بچه ها هستن


mina
ساعت22:26---21 آبان 1391
هییییییییی اونی به ما کارنامه دادن


همه نمره هام18 17 مامانم تحریمم کرده همه کامپیوترارو جمع کرده اینم مال خودمه رمزشو نداره هر روز صبح که میخوام برم مدرسه قایمش میکنم هه ههپاسخ:هه هه هه هه اونی عین خودمی همیشه منم در مواقع قرمز یه کامپیوتر دارم که قایمش کنم... ما هنوز تموم نشده... اینقدر این معلماب ما بیب هستن...تو ملا عام داریم تقلب میکنیم متوجه نمی شه.... تو چشماش دارم نگا ه میکنم به بقل دستیم میگم:یاسی...یاسی 9 چی میشه... بعد زنگ بعد که باش داریم برمیگرده به من میگه شما ته کلاسیا روتون زیادهXD


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: