anti boy-part4-1
U kiss stories
من اینجا از u-kiss داستان می نویسم امیداوارم خوشتون بیاد
نگارش در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط sara

با بهت به عکس نگاه کردم....عکس یه پسر ایرانی بود با موهای فرفری....قیافه بانمکی

داشت..و بهش میخورد 16-17سال بیشتر نداشته باشه....تو فکر بودم که یه نفر عکس

رو از دستم قاپید.....برگشتم و به کژال نگاه کردم....که داشت زیر لب منو بم بارون فوش

میکرد.......

سارا:هییییییییییییی اون کی بود؟؟؟

کژال:هووووووووووف اریا بود....          سارا:ااااااااااااا پس این همونی بود که سر کلاس

قران با خانم باقری درموردش صحبت میکردی؟؟؟؟؟

کژال:اره خودشه.....          سارا:ععععععععععوق چه بیریخته.......

کژال:اوووووووووووو         سارینا:هی بچه ها اروم همه دارن نگامون میکنن

ملینا:چرا چرت میگی ما اینجا تنهاییم.....

زیییییییییییییییییییییییییییییییییییینگ          سارا:کژ موبایلت....             کژال:جواب بده...

سارا:الو سلام        ..+-:.........          سارا:باشه الان میایم....و گوشی رو قطع کردم

سارا:دوستان بندبساط جمع کنیم ون رسیده.....

کوله پشتیامونو از رو  زمین برداشتیم و به طرف در  خروجی مجتمع راه افتادیم....

دوستان ببخشید الان باید برم کلاس گیتارم...برگشتم پارت بعدی رو میزارم....

به بزرگی خودتون ببخشید


نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت13:04---25 آبان 1391
خوش به حالت مامان من نمیذاره برم کلاس گیتار


عالییییییییییییییی بود
پاسخ:میسی اونی...ااااااااااااااااااااااااااااااااای اونی این مامانا همش جلوداره ما هستن....


mina
ساعت18:38---14 آبان 1391
من منتظرمااااااااااااااااااا
man bargashtam vay emruz koshmano


شیدا
ساعت17:13---14 آبان 1391
بدو بدو برگشتی زود بذارپاسخ:هه هه باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: